Okşama El ile uyarma

Cinsellikte asıl olan sevgi ve saygıya dayanan, sınırları her zaman değişip genişleyebilen bir ilişkiyi düşünmek gereklidir. Cinselliği, cinsel ilişki olarak görmek çok yanlış olur. Vücudumuzun yüzeyinde mm2 de bile binlerce dokunmaya ve basınca hassas algılayıcı yapılar (reseptorler) vardır. Sahip olduğumuz sinir sistemi vücudumuza yapılan dokunmanın bütün özelliklerini beynin ilgili bölümlerine taşıyacak şekilde oluşturulmuştur. Sevgi ile yapılan bir dokunuş, kişiyi cinsellik açısından uyarır, hoşlanmasına neden olur. Bu dokunuşların özelleşmesi, vücudun cinsellik açısından daha duyarlı bölgelerine kaydırılması ve sevgiyle sürdürülmesi orgazm yaşanmasını sağlayacak kadar güçlü beyinde duygular yaratır.

Cinsel organların belirli bölgeleri aşırı duyarlı alanlardır. Eşlerin bu bölgelere dokunmaları, eşlerine büyük zevk verecektir. Ülkemizde cinsel eğitim olgusu çok yeni bir kavram olması nedeniyle ve kültürel yapımız gereğince bu tür dokunmalardan kaçınılmaktadır. Kadınlarda, erkeklerde cinsellik olarak sadece cinsel birleşmeyi düşündüklerinden cinsel yaşamları renksiz ve tatminden yoksun olarak geçmektedir.

Eşlerin cinsel ilişkilerinden orgazm yaşamaları için ön sevişme adı altında eşlerin birbirlerini uyardıkları dönemin zenginleştirilmesi önerilmektedir. Cinsel etki sağlayan uyarılar, sadece kadında klitoristen, erkekte de penis başından üretilmemektedir. Kadında özellikle kulak arkası, kulak kepçesi, boyun, göğüsler, göğüs uçları, anüs bölgesi, bacakların üst iç bölgeleri çok uyarıcıdır. Erkeklerde de özellikle meme uçları, bacakların üst iç kısımları, yumurtalıkların bulunduğu torba (skrotum) çok uyarı çıkaran merkezlerdir.

Cinsellik sırasında bütün bu uyarı merkezlerinin uyarılması cinselliğe büyük bir renk ve zevk katacaktır. Orgazm oluşmasında en büyük uyarıları oluşturan merkezler olan kadında klitoris, erkekte penis başı çevresi alanlar, cinsel ilişki sırasındada elle veya dille de uyarılarak uyarının büyümesi sağlanabilir. Yada yarım kalmış bir uyarı tamamlanarak eşinde orgazm yaşaması başlanabilir.

Cinsel ilişki sırasında eşlerin aynı anda orgazm olmaları ideal bir durum olsa da sık yaşanmaz. Erkeğin erken boşaldığı bir durumda eşi aşırı derecede uyarılmış ancak orgazm yaşıyamamış olarak, istenmeyen bir durumda kalabilir. Böyle bir anda eşinin elle klitorisi uyarması ve bunu diğer hassas noktaları da eli ve dili ile uyarması eşinin yarım kalan orgazmı yaşamasını sağlar. Böyle bir yaklaşım hiç şüphesiz eşler arasında paylaşım ve sevginin büyümesine de neden olur. Bu örneği kadın içinde verebiliriz. eğer kadın, eşinden erken orgazma ulaşırsa ya sessiz kalıp eşinin boşalmasını bekleyecektir, yada eşini el ile uyararak orgazma ulaştıracaktır. Toplumumuzda kadın genelde sessiz kalmakta ve acıda çekse eşinin boşalmasını beklemektedir. Bunun alternatifi kadının eşinin cinsel organını ve cinsel uyarı çıkartan bölgelerini elleri ve dili ile uyarması ile zenginlik katmasıdır.

Bir toplumda yada bir ailede bu tür davranışların gelişmesi zaman ve bilgi gerektirmektedir. Eşlerin bir birlerini sevmelerini ve eşimi nasıl daha mutlu edebilirim? sorularının daha sık sorulmasını gerektirmektedir. Kültürel olarak bu cinsellik konusunda oluşmuş bir çok tabular yavaş yavaş kaybolmaktadır.

Oral seks yapmak, yaptırmak…

İşte asıl utangaçlık yaratan durumlardan biri… Eğer partnerinizin size oral seks yapmasından hoşlanmıyorsanız, aslında çok şey kaçırdığınız ortada! Bu konudaki utangaçlığınızı ortadan kaldırmak için seksten önce ılık bir duş alın. İlişki sırasında partneriniz kendiliğinden “aşağı” doğru iniyorsa, itiraz etmeden kendinizi rahat bırakın…
Ona oral seks yapmaya gelince… Yazık ki tüm erkekler kendilerine oral seks yapılmasını severler. Eğer onun ısrarlarına utangaç “hayır”larla yanıt veriyorsanız, bir de zifiri karanlıkta bunu yapmayı deneyin… Biraz da alkollü olursanız, daha keyifli olabilir.

SIK SORULAN SORULAR !!

Prezervatif ağızla takılabilir mi?
Bunu yapabilmek için biraz deneyimden başka bir şeye ihtiyacınız yok!
Acemiler için işte öneriler: Sprem öldürücü içermeyen bir prezervatif seçmelisiniz. Çünkü sprem öldürücü maddelerin tadı kötü gelebilir. Kayganlaştırıcı kremler içeren veya çeşitli tadları olanları seçebilirsiniz. Prezervatifi baş tarafı içerde kalacak şekilde dişlerinizin arasına alın. Çok sıkı tutmamaya özen gösterin. Yoksa dişleriniz onu patlatabilir. Partnerizin cinsel organına yerleştirdikten sonra prezervatifi dudaklarınıza yuvarlayın ve takın. Dudaklarınız yerine dilinizi de kullanabilirsiniz.

Daha geleneksel takılanlar için elle takma yöntemini hatırlatmakta fayda var. Paketi yavaşça açınki prezervatif zarar görmesin. Prezervatifin başındaki havayı sıkarak dışarı atın ve prezervatifi takarak yuvarlamaya başlayın. İçindeki spermleri akıtmaması için ilişki biter bitmez prezervatifi çıkartın.

Vajina kokusu sevilmediği zaman ne yapılabilir?
Her kadının vajinası hafif asitli bir koku salgılar, bu son derece normaldir. Bu kokunun erkekler için baş döndürücü ve uyarıcı olduğunu ekleyelim. Tabii bu bölgenin hijyeni çok
önemli. Vajinanızı her gün, isterseniz seksten önce de yıkayın. Kokusuz bir sabun kullanmanız yeterli, böylece doğal kokunuz kaybolmaz. Çünkü uzmanlar çeşitli kokulu sabunlardan ve kozmetik ürünlerden uzak durmanızı tavsiye ediyor. Çünkü bu ürünler bu bölgede yaşayan bakterilerin doğal dengesini bozup rahatsızlıklara yol açabilir.

Öpüşmekle AIDS kapılır mı?
Ara sıra bununla ilgili bazı söylentiler çıkmasına rağmen, HIV virüsünün öpüşmekle hiçbir şekilde insandan insana geçmeyeceği tesbit edildi. Tükürükte virüs bulunabilir, ancak konstrasyonu o kadar düşüktür ki, risk taşımaktan uzak kalır.

Virüsün en çok bulunduğu sıvılar kan, sperm ve vajinal akıntıdır. HIV’den korunmanın en iyi yolu prezervatif kullanmaktır. Bazı uzmanlar oral seks sırasında bile prezervatif önerir. Bunun nedeni de şudur: Ağızda ufak yara ve çizikler varsa, virüs taşıyan spermin oraya girmesiyle birlikte enfeksiyon kapılabilir.

24 Yorum »

  1. muhammet said

    keşke bende siksem kız olsa eger bir bayan istiyorsa bana burdan ulaşsın muhammet_fb1990@hotmail.com

  2. aslı said

    mrb ben aslı gercekten bunları okurken cok azdım ve o an anusumden bana bırının sokmasını okadar ıstedımkı varsa benı hem gotumen hem amcugumdan saatlerce sıkecek adeta benı goklere ucuracak erkeklerı beklıorum ev var ıstanbul avrupa yakasındayım beşiktasta oturuorum NOT: 69 pozısyonuna bayılırım adeta yarragınızı azımda parcalaya bılrıım ve butun spermınızı gozlerınıze bakarak yutabılrıım sızı sevıorum tikyy_skyy@windows…

    • abdullah said

      selam bebegim ben kayseriden tel yaz konuşalım seni amdan ve götten saatlerce delice sikebilirim boşaltabilirim amcıgını yalarım memelerini emerim göttüne boşalırım amdan daha çok sikmek isterim seni tel varsa yaz boşaltayım seni oldumu bebegfim öptüm daracık amcıgından byee telim 0532 432 32 85

  3. FOOSE said

    foose.x@hotmail.com

  4. mert said

    merhaba kızlar eğer ki karadeniz veya ankaradan biri bu yazıdakileri gerçekleştirmek isterse unutulmaz saatler yaşayabiliriz sonlaz_@hotmail.com ekleyin

  5. burak said

    bu aralar sexe öyle bir ihtiyacım var ki kızlar tahmin bile edemezsiniz istanbulda yaşıyom evim var her pozisyona girerim vede girdiririm kucakta zıplatmaya bayılırım bana ulaşırsanız hem ben hem de siz sevinirsiniz…..

  6. abdullah said

    bebegim am delisiyim ben ara götten amcıktan istedigin kadar sikebilirim teyer ki iste amını yerim telim 0531 432 32 85 öptüm amcıgından

  7. ezgii said

    ya bende okurken cok fena oldum bıde bu yorumlardan sonra ıstanbuldan ezgı ben.0543 369 66 60

  8. magazin said

    0592 211 77 10 EROTIK MI EROTIK FANTEZILI ATESLI SIMSICAK HIKAYELER HEPSI BURADA DURMA ARA ASLA PISMAN OLMICAKSIN 0592 211 77 10
    AYNU_IST
    0592 211 77 10 EROTIK MI EROTIK FANTEZILI ATESLI SIMSICAK HIKAYELER HEPSI BURADA DURMA ARA ASLA PISMAN OLMICAKSIN 0592 211 77 10
    AYNU_IST
    0592 211 77 10 EROTIK MI EROTIK FANTEZILI ATESLI SIMSICAK HIKAYELER HEPSI BURADA DURMA ARA ASLA PISMAN OLMICAKSIN 0592 211 77 10
    AYNU_IST

    0592 211 77 10 EROTIK MI EROTIK FANTEZILI ATESLI SIMSICAK HIKAYELER HEPSI BURADA DURMA ARA ASLA PISMAN OLMICAKSIN 0592 211 77 10
    AYNU_IST
    0592 211 77 10 EROTIK MI EROTIK FANTEZILI ATESLI SIMSICAK HIKAYELER HEPSI BURADA DURMA ARA ASLA PISMAN OLMICAKSIN 0592 211 77 10
    AYNU_IST

    0592 211 77 10 EROTIK MI EROTIK FANTEZILI ATESLI SIMSICAK HIKAYELER HEPSI BURADA DURMA ARA ASLA PISMAN OLMICAKSIN 0592 211 77 10
    AYNU_IST

    0592 211 77 10 EROTIK MI EROTIK FANTEZILI ATESLI SIMSICAK HIKAYELER HEPSI BURADA DURMA ARA ASLA PISMAN OLMICAKSIN 0592 211 77 10
    AYNU_IST

    0592 211 77 10 EROTIK MI EROTIK FANTEZILI ATESLI SIMSICAK HIKAYELER HEPSI BURADA DURMA ARA ASLA PISMAN OLMICAKSIN 0592 211 77 10
    AYNU_IST

    0592 211 77 10 EROTIK MI EROTIK FANTEZILI ATESLI SIMSICAK HIKAYELER HEPSI BURADA DURMA ARA ASLA PISMAN OLMICAKSIN 0592 211 77 10
    AYNU_IST

    0592 211 77 10 EROTIK MI EROTIK FANTEZILI ATESLI SIMSICAK HIKAYELER HEPSI BURADA DURMA ARA ASLA PISMAN OLMICAKSIN 0592 211 77 10
    AYNU_IST

    0592 211 77 10 EROTIK MI EROTIK FANTEZILI ATESLI SIMSICAK HIKAYELER HEPSI BURADA DURMA ARA ASLA PISMAN OLMICAKSIN 0592 211 77 10
    AYNU_IST

  9. sikici_2331 said

    ben sizi uyarırım kızlar nasıl uyarılır görmek için ekleyin sikici_2331@hotmail.com

  10. hakan kaya said

    ben balıkesirden hakan hayvan gibi sikişmek istemiyorum ona ihtiyacım yok zaten evliyim tek istediğim msnden dostca sohbet edip gerçek hayata taşımadan cinsel fantezilerimi bayanlarla paylaşmak ve onların fantezilerinide dinlemek uygun gören bayanlar veya çifler vurucun@hotmail adresinden bana ulaşabilir (ben tek takılırım kimse aksi davranışta bulunmasın gaylar ibneler ve meraklı herifler uzak dursun sadece bayanlar çok gerekli olmasada çiftlerde olabilir kimsede reel istemesin amacım o değil he ibneler zırt pırt ekleyip ikide bir boyunu soruyorlar eklemenize gerek yok burdan ileteyim 19 cm uzunluğunda 13 cm çapında şimdi ibneler artık merak edip eklemesinler öğrenmiş oldular konuşmak için normal insanları bekliyorum saygılarımla)vurucun@hotmail.com

  11. ezgii said

    adım ezgi ıstanbul bagcılarda kalıyorum 23 yasında ögrencıyım
    her erkegı mutlu edebılecek kapasıtem var
    0 543 369 66 60
    adım ezgi ıstanbul bagcılarda kalıyorum 23 yasında ögrencıyım
    her erkegı mutlu edebılecek kapasıtem var
    0 543 369 66 60
    adım ezgi ıstanbul bagcılarda kalıyorum 23 yasında ögrencıyım
    her erkegı mutlu edebılecek kapasıtem var
    0 543 369 66 60

    adım ezgi ıstanbul bagcılarda kalıyorum 23 yasında ögrencıyım
    her erkegı mutlu edebılecek kapasıtem var
    0 543 369 66 60

    adım ezgi ıstanbul bagcılarda kalıyorum 23 yasında ögrencıyım
    her erkegı mutlu edebılecek kapasıtem var
    0 543 369 66 60

    adım ezgi ıstanbul bagcılarda kalıyorum 23 yasında ögrencıyım
    her erkegı mutlu edebılecek kapasıtem var
    0 543 369 66 60

    adım ezgi ıstanbul bagcılarda kalıyorum 23 yasında ögrencıyım
    her erkegı mutlu edebılecek kapasıtem var
    0 543 369 66 60

    adım ezgi ıstanbul bagcılarda kalıyorum 23 yasında ögrencıyım
    her erkegı mutlu edebılecek kapasıtem var
    0 543 369 66 60

    adım ezgi ıstanbul bagcılarda kalıyorum 23 yasında ögrencıyım
    her erkegı mutlu edebılecek kapasıtem var
    0 543 369 66 60

  12. psikoloji said

    Farklı bir bilgi olmuş tesekkürler

  13. Doğukan said

    Mrb kızlar seviyeli bir arkadaşlık ve ilişki lsteyenler 05365039883

  14. spermvar@hotmail.com said

    BUrsa dan olgun bir erkek arayan arzulu ateşli doyumsuz ve ağzı amı susuz kalmış bayanlar… boL spermli kalın ve 18 cm sik istermisiniz? Sususzluğunuzu gidermek isterseniz, reel de de sanal da da sizi tatmin ederim… cam açmayacak bayanlar eklemesin… spermvar@hotmail.com

  15. sikvar16@hotmail.com said

    OLGUN VE HERŞEYİ İLE İRİ YAPILI DOLGUN ERKEKLERDEN HOŞLANAN BAYANLAR BEKLİYORUM.. YAŞIM 38, OLGUN VE BAKIMLI DOYUMSUZ VE SEX E DOYURULMAMIŞ AZGIN OROSPU RUHLU BAYANLAR EKLEYİN KONUŞALIM sikvar16@hotmail.com >><<<<

  16. onur said

    selam ben onur ümraniyeliyim 16 santim ama tadına bak kopegım olursun ucretsiz sex yapılacaktır jıgola degılım 180 boy 95 kilo 44 ayakkabı no kaahve gözlü uzun saclı yurt içi yurt dışı engelım yok tatmın olmak isteyen arasın çagrı atmasın 0539 701 02 71

  17. Uzun jojuk said

    Merhaba kizlar ben samsundan koray aksamdan sabaha kadar amcik yalamak fantezi yakmak istiyorum samsundan benle aksamdan sabaha kadar eylenmek isteyen varsa msj atsin bana 5419446144

  18. azgın engin said

    ANKARADAN REEL SX AMAÇLI BACAKLARI VE GÖTÜ GÜZEL KALÇALARI SXİ VE YUVARLAK MEMELERİ İRİ VE DİK OLAN AZGIN SXİ TANGALI ÖZELLİKLE TÜRBANLI REEL BAYAN ARKADAŞ ARİYORUM.BEN ANKARADAN AZGIN BOĞA ENGİN TELİM 05445115470 MESENEM AZGİNNNNNBOGA@HOTMAİL.COM.YAŞ SINIRIM KESİNLİKLEN YOKTUR.BOYU POSU KİLOSU GÜZEL ÇİRKİN EVLİ BEKAR DUL GENÇ YAŞLI NİŞANLI BAKİRE HAMİLE OKUYAN OKUMAYAN ÇALIŞAN ÇALIŞMAYAN ŞİŞMAN ZAYIF UZUN KISA SXTE TECRÜBELİ OLAN OLMAYAN YURTİÇİ VEYA YURTDIŞI FARKETMEZ.İLANIMLA CİDDİ OLARAK İLGİLENEN ÖZGÜR OLAN SINIRLARI OLMAYAN KENDİNE GÜVENEN ÖZGÜVENİ VE CESARETİ TAM VE YERİNDE OLAN GERÇEK OLARAK SINIR KURAL LİMİT TANIMADAN SINIRSIZCA VE ÖZGÜRCE HERŞEY DAHİL SX YAPMAK İSTEYEN HERYAŞ VE KESİMDEN ANKARADA YAŞAYAN VEYA ANKARAYA GELEBİLCEK OLAN BACAKLARI VE POPOSU GÜZEL KALÇALARI SXİ VE YUVARLAK GÖĞÜSLERİ İRİ VE DİK OLAN AZGIN SXİ TANGALI ÖZELLİKLE TÜRBANLI SXİ BAYANLARA ÖNEMLEN DUYRULUR.BAYANLAR DIŞINDA HİÇ BİR CİNSLEN İLGİLENMİYORUM ONA GÖRE SONRADAN BAYAN OLANLARLA BİLE.05445115470 MSN AZGİNNNNNBOGA@HOTMAİL.COM BEN AM BAYAN GÖTÜ MEME BACAK KALÇA SX DELİSİ ANKARADAN AZGIN BOĞA ABAZA ENGİN GERÇEK OLARAK BOŞALMAYA RAHATLAMAYA DEFALARCA ORGAZM OLMAYA ZEVKTEN İNİM İNİM İNLEMEYE GERÇEKTEN İHTİYACI OLAN EŞİNDEN SEVGİLİSİNDEN KOCASINDAN ERKEK ARKADAŞINDAN VEYA SEVGİLİSİNDEN SEX KONUSUNDA MEMNUN OLMAYAN ZEVK ALMAYAN ORGAZM OLAMAYAN BOŞALIP RAHATLAYAMAYAN ORGAZM OLAMAYAN ZEVKTEN İNİM İNİM İNLEYEMEYEN YETERİ KADAR İLGİ VE ALAKA GÖRMEYEN KENDİNİ YANLIZ VE MUTSUZ HİSSEDEN YADA GERÇEKTEN YANLIZ VE MUTSUZ OLAN HERYAŞ VE KESİMDEN AZGIN SXİ TANGALI ÖZELLİKLE TÜRBANLI REELCİ BAYANLAR BANA 7 GÜN 24 SAAT ÇEKİNMEDEN ULAŞABİLİRLER VE ULAŞSINLAR REELDE BOŞALMAK DEFALARCA ORGAZM OLMAK ZEVK ALMAK RAHATLAMAK ZEVKTEN İNİM İNİM İNLEMEK İÇİN
    05445115470
    AZGİNNNNNBOGA@HOTMAİL.COM.

  19. azgın engin said

    ANKARADAN BACAKLARI VE POPOSU GÜZEL KALÇALARI SEXİ VE YUVARLAK GÖĞÜSLERİ İRİ VE DİK OLAN AZGIN SEXİ TANGALI ÖZELLİKLE TÜRBANLI ÇİRKİN BAYAN ARKADAŞ ARİYORUM.

    ANKARADAN ARA SIRA YANİ ARADABİR VEYA DEVAMLI YANİ SIK SIK DÜZENLİ OLARAK GERÇEKTE SEX YAPMAK İÇİN BACAKLARI VE POPOSU GÜZEL KALÇALARI SEXİ VE YUVARLAK GÖĞÜSLERİ İRİ VE DİK OLAN AZGIN SEXİ TANGALI ÖZELLİKLE TÜRBANLI ÇİRKİN BAYAN ARİYORUM.ÇİRKİN BAYAN ARİYORUM ÇÜNKÜ GÜZEL BAYANLAR ÇOK KAPRİSLİ OLUYOR VE BEN HİÇ BİR KİMSENİN KAPRİSİNİ ÇEKMEM VEDE ÇEKEMEM ONUN İÇİN ÇİRKİN OLSUN AMA YETERKİ BACAKLARI VE POPOSU GÜZEL KALÇALARI SEXİ VE YUVARLAK GÖĞÜSLERİ İRİ VE DİK OLSUN AZGIN SEXİ TANGALI OLSUN ÖZELLİKLEDE TÜRBANLI OLSUN.

    ANKARADA YAŞAYAN VEYA İSTER YURTİÇİNDE İSTERSE YURTDIŞINDA YAŞIYOR OLSUN ANKARAYA GELEBİLCEK OLAN SINIRLARI OLMAYAN ÖZGÜR OLAN ÖZGÜVENİ VE CESARETİ TAM VE YERİNDE OLAN KENDİNE GÜVENEN BACAKLARI VE POPOSU GÜZEL KALÇALARI SXİ VE YUVARLAK GÖĞÜSLERİ İRİ VE DİK OLAN AZGIN SXİ TANGALI ÖZELLİKLE TÜRBANLI ÇİRKİN BAYANLAR ANLAYARAK VE DİKKATLİCE OKUSUN LÜTFEN.MSN AZGİNNNNNBOGA@HOTMAİL.COM 05445115470

    BEN AM BAYAN GÖTÜ MEME BACAK KALÇA SXDELİSİ AZGIN BOĞA ABAZA ENGİN.SINIRLARI OLMAYAN SIRDAŞ VE GÜVENİLİR AŞK ADAMI SX UZMANI BOŞALTIP RAHATLATAN ZEVK VEREN DOYURAN DEFALARCA ORGAZM EDEN ZEVKTEN İNİM İNİM İNLETEN ANAL ORAL VAJİNAL SXİ DİLLE SEVİŞMEYİ 69 POZİSYONUNU ÖNSEVİŞMEYİ UZATMAYI BACAKLARI VE POPOSU GÜZEL KALÇALARI SXİ VE YUVARLAK GÖĞÜSLERİ İRİ VE DİK OLAN AZGIN SXİ TANGALI ÖZELLİKLE TÜRBANLI ÇİRKİN BAYANLARI AMCIĞA BAYAN GÖTÜNE AĞZA YÜZE MEMELERE AVUÇİÇLERİNE GÖBEKDELİĞİNE AKITIP BOŞALMAYI AM BAYAN GÖTÜ MEME BACAK KALÇA SX DELİSİ OLAN SPERMLERLE DOPDOLU AZGIN YARRRAĞIMI VE TAŞAKLARIMI YALATMAYI BACAKLARI VE POPOSU GÜZEL KALÇALARI SXİ VE YUVARLAK GÖĞÜSLERİ İRİ VE DİK OLAN AZGIN SXİ TANGALI ÖZELLİKLE TÜRBANLI ÇİRKİN BAYANLARI AYAK PARMAKLARINDAN SAÇ KÖKLERİNE KADAR HATTA AYAK TOPUKLARINI VE AYAKLARININ ALTLARINI VE AYAK PARMAKLARINIDA NEFES BİLE ALMADAN SAATLERCE KOKLAYA KOKLAYA ZEVKLE BIKMADAN USANMADAN YALAMAYI EMMEYİ SOMURMAYI OKŞAMAYI ELLEMEYİ VE NİHAYETİNDE SİKMEYİ ÇOK AMA ÇOOOK SEVEN KENDİME AİT ÖZEL VE GÜZEL YAŞANASI VE DENENESİ SX POZİSYONLARI OLAN BİR ERKEĞİM.05445115470 MSN AZGİNNNNNBOGA@HOTMAİL.COM

    EŞİNDEN SEVGİLİSİNDEN KOCASINDAN ERKEK ARKADAŞINDAN VEYA NİŞANLISINDAN SEX KONUSUNDA MEMNUN OLMAYAN ZEVK ALMAYAN ORGAZM OLAMAYAN BOŞALIP RAHATLAYAMAYAN DOYMAYAN ZEVKTEN İNİM İNİM İNLEYEMEYEN DİŞİLİĞİNİ BAKİRE DEĞİLSE KADINLIĞINI BAKİREYSE KIZLIĞINI YAŞAYAMAYAN YETERİ KADAR İLGİ VE ALAKA GÖRMEYEN KENDİNİ YANLIZ VE MUTSUZ HİSSEDEN VEYAHUT GERÇEKTEN YANLIZ VE MUTSUZ OLAN İYİ VE DOYURUCU BİR SEXE ORGAZMA ZEVKE BOŞALIP RAHATLAMAYA DOYMAYA KADINLIĞINI DİŞİLİĞİNİ VEYA KIZLIĞINI DOYA DOYA HİSSEDE HİSSEDE YAŞAMAYA ZEVKTEN İNİM İNİM İNLEMEYE HASRET KALAN ACIKAN TOPRAĞIN YAĞMURA SUSADIĞI GİBİ SUSAYAN VEYA İHTİYACI OLAN REELDE SEVİŞMEK ÖPÜŞMEK İSTEYEN HERYAŞ VE KESİMDEN BACAKLARI VE POPOSU GÜZEL KALÇALARI SXİ VE YUVARLAK GÖĞÜSLERİ İRİ VE DİK OLAN ANKARADA YAŞAYAN VEYA NERDE YAŞIYOR OLURSA OLSUN İSTER YURTİÇİNDE İSTER YURTDIŞINDA ANKARAYA GELEBİLCEK OLAN ÖZGÜR OLAN KENDİNE GÜVENEN SINRLARI OLMAYAN ÖZGÜVENİ VE CESARETİ TAM VE YERİNDE OLAN AZGIN SXİ TANGALI ÖZELLİKLE TÜRBANLI ÇİRKİN BAYANLARI REELDE YANİ GERÇEK OLARAK UFAKTA OLSA HİÇ BİR MADDİ BEKLENTİM OLMADAN AYAK PARMAKLARINDAN SAÇ KÖKLERİN KADAR TEPEDEN TIRNAĞA AYAK TOPUKLARINI VE ALTLARINI HATTA AYAK PARMAKLARINI VE AMINI GÖTÜNÜ MEMELERİNİ BACAKLARINI KALÇALARINI GÖTDELİĞİNİ NEFES ALMADAN KOKLAYA KOKLAYA SAATLERCE YALAMAK EMMEK SOMURMAK OKŞAMAK ELLEMEK İSTEYEN BAYANLARI AMDAN VEYA GÖTTEN YADA HER İKİSİNDENDE SAATLERCE ZEVKLEN SİKMEK SİKMEK SİKMEK AM BAYAN GÖTÜ MEME BACAK KALÇA DELİSİ OLAN SPERMLERLE DOPDOLU AZGIN YARRAĞIMI VE TAŞAKLARIMI YALATMAK AMCIĞA BAYAN GÖTÜNE MEMELERE AĞZA YÜZE GÖBEKDELİĞİNE AVUÇİÇLERİNE AKITIP BOŞALMAK AMCIĞIN İÇİNE VE ÜSTÜNE MEMELERE İŞEMEK BOŞALTIP RAHATLATMAK ZEVK VERMEK SXE DOYURMAK DEFALARCA ORGAZM ETMEK ZEVKTEN İNİM İNİM İNLETMEK KADINLIĞINI DİŞİLİĞİNİ VE KIZLIĞINI SEVE SEVE YAŞATMAK İSTERİM ÖNEMLEN DUYRULUR.

    YAŞ SINIRIM KESİNLİKLEN YOKTUR.BOYU POSU KİLOSU EVLİ BEKAR DUL GENÇ YAŞLI NİŞANLI BAKİRE HAMİLE UZUN KISA ŞİŞMAN ZAYIF OKUYAN OKUMAYAN ÇALIŞAN ÇALIŞMAYAN SXTE TECRÜBELİ OLAN OLMAYAN ESMER SARIŞIN KUMRAL SİYAH BEYAZ LEZBİYEN VE BUNUN GİBİ ŞEYLER BENİM İÇİN HİÇ AMA HİÇ FARKETMEZ.BENDE HERDAİM GİZLİLİK HİJYEN GÜVEN ZEVK ORGAZM BOŞALIP RAHATLAMAK ZEVKTEN İNİM İNİM İNLEMEK ESASTIR ŞARTTIR ÖNEMLİDİR GARANTİDİR OLMAZSA OLMAZLARIMDANDIR.BAYANLAR DIŞINDA HİÇBİR CİNSLEN İLGİLENMİYORUM ONA GÖRE.SONRADAN BAYAN OLANLARLA BİLE.BEN SANAL SEX İÇİN SANAL BAYAN DEĞİL TAMAMEN YÜZDE YÜZ GERÇEK CAPCANLI BİREBİR SEX İÇİN GERÇEK BAYAN ARİYORUM ONA GÖRE.YAZDIKLARIMA UYMAYAN BAYANLAR VE İLGİ ALANIMA KESİNLİKLEN GİRMEYEN CİNSLER KESİNLİKLEN RAHATSIZ ETMESİNLER.
    05445115470 MSN AZGİNNNNNBOGA@HOTMAİL.COM

    NOT :BACAKLARI VE GÖTÜ GÜZEL KALÇALARI SEXİ VE YUVARLAK MEMELERİ İRİ VE DİK OLAN AZGIN SEXİ TANGALI ÖZELLİKLE TÜRBANLI ÇİRKİN BAYANLARIN AMCIĞINDAN ÖNCE GÖTÜNÜ VE GÖTDELİĞİNİ SAATLERCE ZEVKLEN YALAYIP ZEVKLEN SİKERİM.OOOOHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH

  20. azgın engin said

    ankaradan reelde sınır kural limit tanımadan sınırsızca ve özgürce herşey dahil anal oral vajinal sex yapabilceğim dille sevişip 69 pozisyonunu uygulayabilceğim özgür olan kendine güvenen özgüveni ve cesareti tam ve yerinde olan bacakları ve poposu güzel kalçaları sxi ve yuvarlak göğüsleri iri ve dik olan azgın sxi tangalı türbanlı bayan ariyorum böyle bir bayan varmı acaba?
    ankaralı heryaş ve kesimden azgın sexi tangalı bacakları ve götü güzel kalçaları sexi ve yuvarlak memeleri iri ve dik olan kapalı bayanları reelde yani gerçek olarak ayak parmaklarından saç köklerine kadar tepeden tırnağa yalar amdan veya götten yada 2 sindende zevklen saatlerce sikerim duyrulur.yaşı boyu posu kilosu güzel çirkin evli bekar dul genç yaşlı nişanlı bakire hamile şişman zayıf uzun kısa hiç farketmez.gizlilik hijyen güven bende herdaim esastır şarttır garantidir olmazsa olmazımdır.05445115470 msn azginnnnnboga@hotmail.com
    bacakları ve poposu güzel kalçaları sxi ve yuvarlak göğüsleri iri ve dik olan ankaralı azgın sxi tangalı heryaş ve kesimden türbanlı bayanların reelde amını götünü memelerini götdeliğini bacaklarını kalçalarını ayak parmaklarından saç köklerine kadar tepeden tırnağa heryerini zevkle saatlerce nefes bile almadan koklaya koklaya hatta ayak topuklarını ayaklarının altlarını ve ayak parmaklarını yalar emer somurur önce götünü sonra amını yada ya götünü yada amını siker boşaltır defalarca orgazm eder zevk verir rahatlatır zevkten inim inim inletir azgın yarrağımı ve taşaklarımı yalatır ağzına amcığının içine veya amcığının uzerine götdeliğine götüne kalçalarına yüzüne avuç içlerine göbekdeliğine akıtır boşalır işerim.
    reelde yani gerçek olarak ayak parmaklarından saç köklerine kadar tepeden tırnağa heryerini amını götünü memelerini bacaklarını kalçalarını götdeliğini ayak altlarını ayak topuklarını hatta ayak parmaklarını saatlerce yalatmak götünü veya amını yada hem götünü hemde amını siktirmek azgın yarrağımı ve taşaklarımı yalamak emmek somurmak amcığının içine veya üzerine ağzına yüzüne göbekdeliğine götüne götdeliğine kalçalarına bacaklarına avuçiçlerine akıttırıp boşalttırmak işettirmek isteyen bacakları ve götü güzel kalçaları sxi ve yuvarlak memeleri iri ve dik olan ankaralı heryaş ve kesimden azgın sxi tangalı türbanlı reelci bayanlara önemlen duyrulur.

    SINIRLARI OLMAYAN SIRDAŞ VE GÜVENİLİR BOŞALTIP RAHATLATAN ZEVK VEREN DEFALARCA ORGAZM EDEN ZEVKTEN İNİM İNİM İNLETEN BAĞIRTAN DOYURAN ZEVKLENDİREN RAHATLATAN AŞK ADAMI SX UZMANI SANALCI DEĞİL REELCİ YANİ GERÇEKÇİ AZGIN BOĞA ABAZA BİR ERKEĞİM.05445115470 MSN AZGİNNNNNBOGA@HOTMAİL.COM
    REELDE BULUŞUP ARASIRA VEYA DÜZENLİ OLARAK SIK SIK SINIR KURAL LİMİT TANIMADAN SINIRSIZCA VE ÖZGÜRCE HERŞEY DAHİL SX YAPABİLCEĞİM EŞİNDEN SEVGİLİSİNDEN KOCASINDAN ERKEK ARKADAŞINDAN VEYA NİŞANLISINDAN SEX KONUSUNDA MEMNUN OLMAYAN ZEVK ALMAYAN ORGAZM OLAMAYAN BOŞALIP RAHATLAYAMAYAN DOYMAYAN ZEVKTEN İNİM İNİM İNLEYEMEYEN DİŞİLİĞİNİ BAKİRE DEĞİLSE KADINLIĞINI BAKİREYSE KIZLIĞINI YAŞAYAMAYAN YETERİ KADAR İLGİ VE ALAKA GÖRMEYEN KENDİNİ YANLIZ VE MUTSUZ HİSSEDEN VEYAHUT GERÇEKTEN YANLIZ VE MUTSUZ OLAN İYİ VE DOYURUCU BİR SEXE ORGAZMA ZEVKE BOŞALIP RAHATLAMAYA DOYMAYA KADINLIĞINI DİŞİLİĞİNİ VEYA KIZLIĞINI DOYA DOYA HİSSEDE HİSSEDE YAŞAMAYA ZEVKTEN İNİM İNİM İNLEMEYE HASRET KALAN ACIKAN TOPRAĞIN YAĞMURA SUSADIĞI GİBİ SUSAYAN VEYA İHTİYACI OLAN REELDE SEVİŞMEK ÖPÜŞMEK İSTEYEN HERYAŞ VE KESİMDEN BACAKLARI VE POPOSU GÜZEL KALÇALARI SXİ VE YUVARLAK GÖĞÜSLERİ İRİ VE DİK OLAN ANKARADA YAŞAYAN VEYA NERDE YAŞIYOR OLURSA OLSUN İSTER YURTİÇİNDE İSTER YURTDIŞINDA ANKARAYA GELEBİLCEK OLAN ÖZGÜR OLAN KENDİNE GÜVENEN SINRLARI OLMAYAN ÖZGÜVENİ VE CESARETİ TAM VE YERİNDE OLAN AZGIN SXİ TANGALI TÜRBANLI BAYANLARA ÖNEMLEN DUYRULUR.MSN AZGİNNNNNBOGA@HOTMAİL.COM 05445115470
    YAŞ SINIRIM KESİNLİKLEN YOKTUR.BOYU POSU KİLOSU EVLİ BEKAR DUL GENÇ YAŞLI NİŞANLI BAKİRE HAMİLE UZUN KISA ŞİŞMAN ZAYIF OKUYAN OKUMAYAN ÇALIŞAN ÇALIŞMAYAN SXTE TECRÜBELİ OLAN OLMAYAN ESMER SARIŞIN KUMRAL SİYAH BEYAZ LEZBİYEN VE BUNUN GİBİ ŞEYLER BENİM İÇİN HİÇ AMA HİÇ FARKETMEZ.BENDE HERDAİM GİZLİLİK HİJYEN GÜVEN ZEVK ORGAZM BOŞALIP RAHATLAMAK ZEVKTEN İNİM İNİM İNLEMEK ESASTIR ŞARTTIR ÖNEMLİDİR GARANTİDİR OLMAZSA OLMAZLARIMDANDIR.BAYANLAR DIŞINDA HİÇBİR CİNSLEN İLGİLENMİYORUM ONA GÖRE.SONRADAN BAYAN OLANLARLA BİLE.BEN SANAL SEX İÇİN SANAL BAYAN DEĞİL TAMAMEN YÜZDE YÜZ GERÇEK CAPCANLI BİREBİR SEX İÇİN GERÇEK BAYAN ARİYORUM ONA GÖRE.YAZDIKLARIMA UYMAYAN BAYANLAR VE İLGİ ALANIMA KESİNLİKLEN GİRMEYEN CİNSLER KESİNLİKLEN RAHATSIZ ETMESİNLER.
    05445115470 MSN
    AZGİNNNNNBOGA@HOTMAİL.COM
    am bayan götü meme bacak kalça sx delisi olan azgın yarrağım ve taşaklarım spermlerle dodpolu.15 gündürki 31 çekmiyorum anlayın artık bayanlar çok azdım çoooookkkkkkkkkkkkkkkkk

  21. azgın engin said

    GERÇEK SX İÇİN ANKARADAN BACAKLARI VE GÖTÜ GÜZEL KALÇALARI SXİ VE YUVARLAK MEMELERİ İRİ VE DİK OLAN AZGIN SXİ TANGALI ÖZELLİKLE TÜRBANLI REEL BAYAN ARİYORUM 05445115470 MSN AZGİNNNNNBOGA@HOTMAİL.COM YAŞI BOYU POSU KİLOSU GÜZEL ÇİRKİN EVLİ BEKAR DUL GENÇ YAŞLI NİŞANLI BAKİRE HAMİLE LEZBİYEN HİÇ FARKETMEZ.SINIRLARI OLMAYAN SIRDAŞ VE GÜVENİLİR ANKARADAN AŞK ADAMI SX UZMANI SANALCI DEĞİL REELCİ YANİ GERÇEKÇİ AZGIN BOĞA ABAZA BİR ERKEĞİM.HERYAŞ VE KESİMDEN BACAKLARI VE POPOSU GÜZEL KALÇALARI SXİ VE YUVARLAK GÖĞÜSLERİ İRİ VE DİK OLAN SINIRLARI OLMAYAN ÖZGÜR OLAN KENDİNE GÜVENEN ÖZGÜVENİ VE CESARETİ TAM VE YERİNDE OLAN SANALDA DEĞİLDE REELDE SIK SIK DÜZENLİ OLARAK VEYA ARASIRA YANİ ARADA BİR GÖRÜŞEBİLCEĞİM ANKARALI AZGIN SXİ TANGALI ÖZELLİKLE TÜRBANLI AŞK KADINI REELCİ BAYANLARA ÖNEMLEN DUYRULUR.YAŞ SINIRIM YOKTUR.BOYU POSU KİLOSU GÜZEL ÇİRKİN EVLİ BEKAR DUL GENÇ YAŞLI NİŞANLI FARKETMEZ.MSN mailto:AZGİNNNNNBOGAHOTMAİL.COM 0 .5 .4. 4 .5. 1 .1 .5. 4. 7 .0
    ankaradan reelde sınır kural limit tanımadan sınırsızca ve özgürce herşey dahil anal oral vajinal sex yapabilceğim dille sevişip 69 pozisyonunu uygulayabilceğim özgür olan kendine güvenen özgüveni ve cesareti tam ve yerinde olan bacakları ve poposu güzel kalçaları sxi ve yuvarlak göğüsleri iri ve dik olan azgın sxi tangalı türbanlı bayan ariyorum böyle bir bayan varmı acaba?
    ankaralı heryaş ve kesimden azgın sexi tangalı bacakları ve götü güzel kalçaları sexi ve yuvarlak memeleri iri ve dik olan kapalı bayanları reelde yani gerçek olarak ayak parmaklarından saç köklerine kadar tepeden tırnağa yalar amdan veya götten yada 2 sindende zevklen saatlerce sikerim duyrulur.yaşı boyu posu kilosu güzel çirkin evli bekar dul genç yaşlı nişanlı bakire hamile şişman zayıf uzun kısa hiç farketmez.gizlilik hijyen güven bende herdaim esastır şarttır garantidir olmazsa olmazımdır.05445115470 msn azginnnnnboga@hotmail.com
    bacakları ve poposu güzel kalçaları sxi ve yuvarlak göğüsleri iri ve dik olan ankaralı azgın sxi tangalı heryaş ve kesimden türbanlı bayanların reelde amını götünü memelerini götdeliğini bacaklarını kalçalarını ayak parmaklarından saç köklerine kadar tepeden tırnağa heryerini zevkle saatlerce nefes bile almadan koklaya koklaya hatta ayak topuklarını ayaklarının altlarını ve ayak parmaklarını yalar emer somurur önce götünü sonra amını yada ya götünü yada amını siker boşaltır defalarca orgazm eder zevk verir rahatlatır zevkten inim inim inletir azgın yarrağımı ve taşaklarımı yalatır ağzına amcığının içine veya amcığının uzerine götdeliğine götüne kalçalarına yüzüne avuç içlerine göbekdeliğine akıtır boşalır işerim.
    reelde yani gerçek olarak ayak parmaklarından saç köklerine kadar tepeden tırnağa heryerini amını götünü memelerini bacaklarını kalçalarını götdeliğini ayak altlarını ayak topuklarını hatta ayak parmaklarını saatlerce yalatmak götünü veya amını yada hem götünü hemde amını siktirmek azgın yarrağımı ve taşaklarımı yalamak emmek somurmak amcığının içine veya üzerine ağzına yüzüne göbekdeliğine götüne götdeliğine kalçalarına bacaklarına avuçiçlerine akıttırıp boşalttırmak işettirmek isteyen bacakları ve götü güzel kalçaları sxi ve yuvarlak memeleri iri ve dik olan ankaralı heryaş ve kesimden azgın sxi tangalı türbanlı reelci bayanlara önemlen duyrulur.
    SINIRLARI OLMAYAN SIRDAŞ VE GÜVENİLİR BOŞALTIP RAHATLATAN ZEVK VEREN DEFALARCA ORGAZM EDEN ZEVKTEN İNİM İNİM İNLETEN BAĞIRTAN DOYURAN ZEVKLENDİREN RAHATLATAN AŞK ADAMI SX UZMANI SANALCI DEĞİL REELCİ YANİ GERÇEKÇİ AZGIN BOĞA ABAZA BİR ERKEĞİM.05445115470 MSN AZGİNNNNNBOGA@HOTMAİL.COM
    REELDE BULUŞUP ARASIRA VEYA DÜZENLİ OLARAK SIK SIK SINIR KURAL LİMİT TANIMADAN SINIRSIZCA VE ÖZGÜRCE HERŞEY DAHİL SX YAPABİLCEĞİM EŞİNDEN SEVGİLİSİNDEN KOCASINDAN ERKEK ARKADAŞINDAN VEYA NİŞANLISINDAN SEX KONUSUNDA MEMNUN OLMAYAN ZEVK ALMAYAN ORGAZM OLAMAYAN BOŞALIP RAHATLAYAMAYAN DOYMAYAN ZEVKTEN İNİM İNİM İNLEYEMEYEN DİŞİLİĞİNİ BAKİRE DEĞİLSE KADINLIĞINI BAKİREYSE KIZLIĞINI YAŞAYAMAYAN YETERİ KADAR İLGİ VE ALAKA GÖRMEYEN KENDİNİ YANLIZ VE MUTSUZ HİSSEDEN VEYAHUT GERÇEKTEN YANLIZ VE MUTSUZ OLAN İYİ VE DOYURUCU BİR SEXE ORGAZMA ZEVKE BOŞALIP RAHATLAMAYA DOYMAYA KADINLIĞINI DİŞİLİĞİNİ VEYA KIZLIĞINI DOYA DOYA HİSSEDE HİSSEDE YAŞAMAYA ZEVKTEN İNİM İNİM İNLEMEYE HASRET KALAN ACIKAN TOPRAĞIN YAĞMURA SUSADIĞI GİBİ SUSAYAN VEYA İHTİYACI OLAN REELDE SEVİŞMEK ÖPÜŞMEK İSTEYEN HERYAŞ VE KESİMDEN BACAKLARI VE POPOSU GÜZEL KALÇALARI SXİ VE YUVARLAK GÖĞÜSLERİ İRİ VE DİK OLAN ANKARADA YAŞAYAN VEYA NERDE YAŞIYOR OLURSA OLSUN İSTER YURTİÇİNDE İSTER YURTDIŞINDA ANKARAYA GELEBİLCEK OLAN ÖZGÜR OLAN KENDİNE GÜVENEN SINRLARI OLMAYAN ÖZGÜVENİ VE CESARETİ TAM VE YERİNDE OLAN AZGIN SXİ TANGALI TÜRBANLI BAYANLARA ÖNEMLEN DUYRULUR.MSN AZGİNNNNNBOGA@HOTMAİL.COM 05445115470
    YAŞ SINIRIM KESİNLİKLEN YOKTUR.BOYU POSU KİLOSU EVLİ BEKAR DUL GENÇ YAŞLI NİŞANLI BAKİRE HAMİLE UZUN KISA ŞİŞMAN ZAYIF OKUYAN OKUMAYAN ÇALIŞAN ÇALIŞMAYAN SXTE TECRÜBELİ OLAN OLMAYAN ESMER SARIŞIN KUMRAL SİYAH BEYAZ LEZBİYEN VE BUNUN GİBİ ŞEYLER BENİM İÇİN HİÇ AMA HİÇ FARKETMEZ.BENDE HERDAİM GİZLİLİK HİJYEN GÜVEN ZEVK ORGAZM BOŞALIP RAHATLAMAK ZEVKTEN İNİM İNİM İNLEMEK ESASTIR ŞARTTIR ÖNEMLİDİR GARANTİDİR OLMAZSA OLMAZLARIMDANDIR.BAYANLAR DIŞINDA HİÇBİR CİNSLEN İLGİLENMİYORUM ONA GÖRE.SONRADAN BAYAN OLANLARLA BİLE.BEN SANAL SEX İÇİN SANAL BAYAN DEĞİL TAMAMEN YÜZDE YÜZ GERÇEK CAPCANLI BİREBİR SEX İÇİN GERÇEK BAYAN ARİYORUM ONA GÖRE.YAZDIKLARIMA UYMAYAN BAYANLAR VE İLGİ ALANIMA KESİNLİKLEN GİRMEYEN CİNSLER KESİNLİKLEN RAHATSIZ ETMESİNLER.
    05445115470 MSN
    AZGİNNNNNBOGA@HOTMAİL.COM
    am bayan götü meme bacak kalça sx delisi olan azgın yarrağım ve taşaklarım spermlerle dodpolu.15 gündürki 31 çekmiyorum anlayın artık bayanlar çok azdım çoooookkkkkkkkkkkkkkkkk
    bacakları ve poposu güzel kalçaları sxi ve yuvarlak göğüsleri iri ve dik olan ankaralı azgın sxi tangalı türbanlı bayanlara ilgi duyuyorum ve gerçek sx için ankaradan bacakları ve poposu güzel kalçaları sxi ve yuvarlak göğüsleri iri ve dik olan azgın sxi tangalı türbanlı bayan ariyorum.yaş sınırım kesinliklen yoktur.boyu posu kilosu güzel çirkin evli bekar dul genç yaşlı nişanlı ve bunun gibi şeyler benim için hiç farketmez.gizlilik hijyen güven esastır şarttır önemlidir olmazsa olmazımdır.sırdaş ve güvenilir aşk adamı sx delisi azgın bir erkeğim.sınırları olmayan özgür olan özgüveni ve cesareti tam ve yerinde olan kendine güvenen reelde sx yapabilceğim eşinden sevgilisinden kocasından erkek arkadaşından veya nişanlısından sx konusunda memnun olmayan hoşnut kalmayan yeteri kadar ilgi ve alaka görmeyen kendini yanlız ve mutsuz hisseden yada gerçekten yanlız ve mutsuz olan ilanımla ciddi olarak ilgilenen heryaş ve kesimden bacakları ve poposu güzel kalçaları sxi ve yuvarlak göğüsleri iri ve dik olan türbanlı azgın sxi tangalı bayanlara önemlen duyrulur.msnbayaskdoktoruhotmail.com sıfır beşdörtdört beşbirbir beşdörtyetmiş 5445115470

  22. amdelisiazginboğa said

    ankaradan anal ve oral sx için bacakları ve poposu güzel kalçaları sxi ve yuvarlak göğüsleri iri ve dik olan azgın sxi tangalı kapalı reel bayan ariyorum.gizlilik hijyen güven bende herdaim önemlidir defalarca orgazm olmak zevk almak boşalıp rahatlamak zevkten inim inim inlemek garantidir ve olmazsa olmazımdır.yaş sınırım yoktur.boyu posu kilosu güzel çirkin evli bekar dul genç yaşlı nişanlı bakire hamile lezbiyen hiç farketmez.eşinden sevgilisinden kocasından erkek arkadaşından veya nişanlısından sx konusunda memnun olmayan hoşnut kalmayan yeteri kadar ilgi ve alaka görmeyen kendini yanlız ve mutsuz hisseden veya gerçekten yanlız ve mutsuz olan zevk almayan orgazm olamayan boşalıp rahatlayamayan doymayan iyi ve doyurucu bir sxe orgazma zevke boşalıp rahatlamaya doymaya hasret kalan acıkan susayan ihtiyacı olan reelde sınır kural limit tanımadan sınırsızca ve özgürce herşey dahil sx yapabilceğim heryaş ve kesimden bacakları ve poposu güzel kalçaları sxi ve yuvarlak göğüsleri iri ve dik olan tanga giyen ankaralı azgın sxi kapalı bayanlarla tanışmak reelde görüşmek sx yapmak isterim.ilanımla ciddi olarak ilgilenen özgür olan ankaralı bayanlardan tel çağrı kendilerini tanıtıcı mesaj kendilerine ait resin mmsi video bekliyorum önemlen duyrulur.NOT : reelde sx yapmadan sadece ayak parmaklarından saç köklerine kadar tepeden tırnağa yalanmak ve yalamak anal ve oral sx dışında vajinal sxte yapmak sevişmek isteyen ankaralı azgın sxi tangalı açık kapalı bütün bayanlarda bana ulaşabilirler.skype bayaskdoktoru@hotmail.com sıfır beşdörtdört beşbirbir beşdörtyetmiş.
    yer ayarlarım

  23. azgın engin said

    ankaradan reel sx için müsait yeri olan bacakları ve poposu güzel kalçaları sxi ve yuvarlak göğüsleri iri ve dik olan azgın sxi tangalı adetten kesilmiş olan menapoza giren türbanlı reel çirkin bayan ariyorum. çirkin bayan ariyorum çünkü güzel bayanlar çok tripli ve kaprisli ve kibirli oluyorlar. yaş sınırı kesinliklen yoktur. gizlilik hijyen güven orgazm zevk boşalıp rahatlamak doymak zevk almak zevkten inim inim inlemek esastır şarttır garantidir olmazsa olmazımdır. evli bekar dul genç yaşlı nişanlı bakire hamile lez çalışan çalışmayan iş kadını ev kadını okuyan okumayan boyu posu kilosu uzum kısa şişman zayıf ve bunun gibi şeyler benim için hiç farketmez. reelde sınır kural limit tanımadan sınırsızca ve özgürce ayak parmaklarından saç köklerine kadar tepeden tırnağa heryerini yalatmak amını veya götünü yada hem amını hemde götünü siktirmek spermlerle dopdolu olan 18 cm kalın damarlı azgın yarrağımı ve taşaklarımı yalamak emmek somurmak isteyen eşinden sevgilisinden kocasından erkek arkadaşından veya nişanlısından sx konusunda memnun olmayan zevk almayan doymayan orgazm olmayan boşalıp rahatlayamayan yeteri kadar il ve alaka görmeyen kendini yanlız ve mutsuz hisseden veya herçekten yanlız ve mutsuz olan zevkten inim inim inleyemeyen iyi ve doyurucu bir sxe othazma zevke boşalıp rahatlamaya doymaya kadınlığını yaşamaya hasret kalan acıkan susayan veya ihtiyacı olan heryaş ve kesimden ne istediğini tam olarak bilen kendine güvenen özgür olan sınırları olmayan özgüveni ve cesareti tam ve yerinde olan reelde sx yapabilmek için müsait yeri olan maddiyata önem vermeyen maddiyatı sxe katmayan reelde sık sık veya arada bir sınır kural limit tanımadan sınırıszca ve özgürce herşey dahil sx yapabilceğim amacı sadece sx yapmak boşalmak orgazm olmak zevk almak doymak rahatlamak olan bacakları ve poposu güzel kalçaları sxi ve yuvarlak göğüsleri iri ve dik olan ankaralı azgın sxi tangalı türbanlı çirkin bayanlara önemlen duyrulur. NOT reelde sx yapmadan sadece tepeden tırnağa saç köklerine kadar heryerini yalatıp yalatmak, sevişmek isteyen veya sadece anal oral sex yada bunlardan birini yapmak isteyen ankaralı reelci bayanlarda bana 7 gün 24 saat ulaşabilirler. sıfır beşdörtdört beşbirbir beşdörtyetmiş skype cam war. ilgilenen ankaralı reelci bayanlardan tel çağrı mesaj mmsi video resim bekliyorumm

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

Bir Cevap Yazın

Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

